INFORMEREN, OVERTUIGEN EN ONLINE INTERACTIE

De website, ook wel de uitvalsbasis van je online zichtbaarheid. Een portal om beter te verbinden met je doelgroep(en) of betrokkenen. Prikkelen, boeien met waardevolle content. Wij zijn ons hiervan bewust en gaan zorgvuldig om met het proces van webdesign: de realisatie van een heldere en pakkende websites en / of portals die het verhaal goed vertellen of bedrijfsprocessen verder brengen.

Dat men onderweg en overal op internet zit, is niets nieuws. Waar wel veel MKB-bedrijven mee achterblijven is een stukje online zichtbaarheid. Vanuit Buro Online zijn wij op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en technieken. Hierdoor zijn we in staat de boodschap van organisatie op de meest doeltreffende wijze over te brengen op de bezoekers.

(MAATWERK) WEBDESIGN VOOR HET MKB

Webdesign met WordPress

Voor de bouw gebruiken wij in de meeste gevallen het WordPress platform. Het platform behoort tot de populairste open source content management systemen (CMS), heeft ongekend veel (standaard)functionaliteit, bewezen technologie, is gemakkelijk in gebruik én betaalbaar. Waar nodig gecombineerd met maatwerk componenten.

Maatwerk webdesign

Naast WordPress webdesign begeleiden we ook maatwerk web-trajecten. Dit doen we vanuit de rol productowner / tijdelijke medewerker. De keuze voor het in te zetten ontwikkelplatform is hierin nader te bepalen en afhankelijk van de behoeften, wensen en opdrachteisen. In bijna alle gevallen vastgelegd in een door ons opgesteld functioneel ontwerp. Voor de uitvoering werken we samen met verschillende partners.

Hosting & onderhoud - Veilig en up-to-date

Periodiek onderhoud in verband met de veiligheid van je WordPress-website is aan te raden. Denk aan updates van plugins en het thema, 24/7 monitoring en ingrijpen wanneer er iets mis is. De veiligheid wordt gewaarborgd en biedt garanties voor een stukje continuïteit. Het per direct dichten van nieuw ontdekte kritische veiligheidslekken en technische ondersteuning is daarmee inbegrepen. We geven altijd de keuze  om het zelf te doen en de hosting bij een eigen partij te houden. Een grote valkuil is echter dat het onderhoud dan niet of niet optimaal plaatsvindt.

Om deze reden adviseren we om de hosting en het onderhoud aan Buro Online uit te besteden. We werken hiervoor nauw samen met onze partner Cap5. Met de inzet van een speciaal WordPress websites beheer-platform (ontwikkeld door Cap5) gaan wij voor veiligheid en zekerheid.

Flexibel bij gebrek aan capaciteit

Gemakkelijk bij te schakelen bij gebrek aan kennis & kunde, tijd en capaciteit. Daar vormen wij vaak een goede schakel tussen alle betrokkenen vanuit zowel de opdrachtgever als de opdrachtnemer kant. Waar nodig aangevuld met een uitgebreid netwerk aan specialisten.

Als tijdelijke medewerker / product-owner kunnen we je helpen een project efficiënt te begeleiden. Je hebt met Buro Online extra kennis, kunde en capaciteit in huis voor een treffend resultaat.

Cases Webdesign

Wat klanten zeggen

“Ze begrijpen bij Buro online heel goed de vraag te vertalen naar een passende vernieuwde huisstijl, een heldere website & webshop.”

Mobilicorpus Bekkenfysiotherapie

“Ze begrijpen bij Buro online heel goed de vraag te vertalen naar een passende vernieuwde huisstijl, een heldere website & webshop.”

Mobilicorpus Bekkenfysiotherapie

“Ze begrijpen bij Buro online heel goed de vraag te vertalen naar een passende vernieuwde huisstijl, een heldere website & webshop.”

Mobilicorpus Bekkenfysiotherapie

“Ze begrijpen bij Buro online heel goed de vraag te vertalen naar een passende vernieuwde huisstijl, een heldere website & webshop.”

Mobilicorpus Bekkenfysiotherapie

(ONLINE) MARKETINGCOMMUNICATIE

Wacht! We zijn er nog niet. Het is meer dan een mix van content, design en techniek. Je doelgroep moet er ook naar toe. Met de aandacht die het verdient, komt de traffic vanzelf. Een combinatie van factoren met als resultaat kwalitatief de juiste bezoekers. Middelen als social media, nieuwsbrieven en SEO-optimalisatie zorgen voor traffic. Waar wil je naar toe met je bedrijf? Bijvoorbeeld meer naamsbekendheid of meer verkopen? Wat is je doel? En wie is je doelgroep? Belangrijke input voor de invulling van (online) marketingcommuncatie. De juiste mix aan middelen met een passende boodschap, voor op het juiste moment…