“Objectify your marketing investments”

Objective Partners // Objective Partners biedt marketing analytics software aan in de vorm van conversie attributie software.

Case

De ontwikkeling van de nieuwe responsive website: een informatieve en heldere WordPress-website, waarbij naast het geldende aanbod voor verschillende segmenten duidelijk wordt hoe ze hier gebruik van kunnen maken.

Voor bezoekers

Een website is ingericht om de bezoeker te begeleiden tot een inschieten van een contact-, informatieverzoek. Door een onderverdeling te maken in verschillende doelgroepsegmenten, kan de bezoeker gemakkelijk snel bij zijn content. Na de invoer van de gewenste (contact)gegevens wordt afgeschermde content open gesteld en kunnen kennisartikelen, in de vorm van blogs en whitepapers, worden gelezen.

Resultaat

Een intuïtieve website waarop de doegroepen vanuit verschillende invalshoeken worden geïnformeerd voor dat ze een contactaanvraag indienen.
Gemakkelijk overal én vanaf elk device te raadplegen.

Objective Partners

Objective Partners biedt marketing analytics software aan in de vorm van conversie attributie software. Met conversie-attributie ken je een procentuele waarde toe aan de volgorde waarin kanalen worden bezocht. Op die manier kan je het online marketingbudget goed te verdelen onder de kanalen die bijdragen aan een sale. Software waarmee drie niveaus van doelgroepen (Online marketeers, Ecommerce managers en CMO’s) in staat zijn waarde toe te kennen aan externe bronnen, hyperlinks, zoekwoorden of advertenties.

KLANT Objective Partners
OPDRACHT Webdesign, logo ontwikkeling
BIJZONDERHEDEN Afgeschermde content: analytics & lead-generator