It's in the name
Buro Online gaat verder dan enkele muren en mensen. In ambitie, in aanbod (Web & Marcom), maar ook in werkklimaat. Met een uitgebreid netwerk aan specialisten kunnen wij in kleine (specialistische) tot grote opdrachten helpen aan het vergroten van het succes van jouw MKB bedrijf. Schaalbaar met vakmensen die zich, stuk voor stuk, ruimschoots bewezen hebben. Met aandacht voor kwaliteit, aandacht, service én voor eerlijke prijzen. Daar staan wij voor.
Initiatiefnemer, eigenaar en veelal het aanspreekpunt hierin is Pim van der Arend. Met jarenlange ervaring in marketingcommunicatie en web is hij bij alle trajecten persoonlijk betrokken. Van de kennismaking tot de oplevering van het eindresultaat. Én met passie voor het vak. “Vanuit mijn persoonlijke ervaring aan zowel (reclame)bureau- als aan MKB-klantzijde, aangevuld met de nodige cursussen (w.o. NIMA Marketingcommunicatie B), zie ik kansen MKB bedrijven verder op weg te helpen om stappen te maken te verdigitaliseren.”
Wil je meer weten over Pim, klik dan op de button voor het LinkedIn profiel.
Niet kakelen, maar eieren leggen
We zijn Flexibel, nuchter en to-the-point. “Niet kakelen maar eieren leggen.” Een Rotterdamse uitspraak die daarbij goed tot zijn recht komt. We maken ons hard voor het zichtbaar maken van je business, zonder erom heen te draaien.
Samen doen
Gedacht vanuit jouw business, missie, gedachtegoed & processen bepalen we samen met jou als klant de ‘best-fit’ als we het hebben over uitstraling en middelen. Samenwerken betekent jouw betrokkenheid en já daarmee vragen we wel wat van je. Niet zonder reden. Wat levert het namelijk op? Je weet van de hoed en de rand, hebt grip, maar bent vooral ook geïnteresseerd in de oplossing waarmee je later aan de slag gaat.
Het hebben is één, maar het goed houden is twee. Een nieuw startpunt voor zichtbaar te zijn online te zijn en vooral ook te blijven! Wij helpen graag samen (online) bruggen te bouwen.